Често задавани въпроси (FAQ)

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Регистрация на сайта не е задължителна, можете да пазарувате и като гост. Регистрацията на mygsm.bg е лесна и Ви носи достъп до всички наши предложения и функционалности на сайта.

Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите се извършва в брой при получаване на продуктите (наложен платеж).

Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

Доставката на поръчаните продукти се извършва с куриерски фирми Еконт Експрес и Рапидо Експрес & Лоджистикс. За всички поръчки цената на доставка е БЕЗПЛАТНА.

Пълната информация по тази тема можете да намерите в раздел Доставка

Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. Той съдържа номер на поръчката, който можете да използвате, за да следите нейния статус.

Мога ли да върна поръчаните продукти?

Можете да върнете поръчаните продукти в рамките на 14 календарни дни считано от датата на доставка до Вас, като за целта изпратите продукта на адреса, посочен в раздел Контакти. Освен че продуктът трябва да не е използван, той и неговата опаковка трябва да са в същият търговски вид и състояние, в който са били доставени до Вас. Документацията на продукта – касов бон, фактура, инструкции, упътвания, гаранционна карта и др. – трябва да бъдат върнати заедно с него.

Пълната информация по тази тема можете да намерите в раздел Условия за връщане на продукт.